Wywiady

  • O 20 latach działalności firmy i preferencjach klienta na rynku rybnym opowiada Kazimierz Kustra, założyciel i Prezes SEKO SA. Czytaj więcej »

  • Produkty z oferty Ferrero cieszą się niesłabnącym zainteresowaniem wśród klientów, co jest kluczem do sukcesu? Czytaj więcej »

  • Ciekawi ludzie - Tadeusz Michalak

    Piątek, 14 września 2012

    O historii Targów Poznańskich, trudnych czasach okupacji, drodze do upragnionej wolności oraz powstaniu własnej firmy opowiada Tadeusz Michalak – założyciel i Prezes Zarządu MAXPOL Sp. z o.o. Czytaj więcej »

  • Z sukcesami i w trosce o środowisko

    Piątek, 14 września 2012

    O historii firmy, dbaniu o środowisko, certyfikatach oraz radach dla debiutujących przedsiębiorców opowiada Stanisław Gągała, Prezes Zarządu firmy Gold Drop. Czytaj więcej »

  • Receptury niezmienne od pokoleń

    Piątek, 14 września 2012

    O alkoholach mocnych – wódce i whisky, gotowych drinkach, międzynarodowym sukcesie i recepturach niezmiennych od pokoleń opowiada Katarzyna Obuchowicz, Marketing Director w firmie Brown-Forman Polska w rozmowie z Tomaszem Pańczykiem, Redaktorem Naczelnym miesięcznika Hurt & Detal. Czytaj więcej »

  • NIVEA – marka godna zaufania

    Piątek, 10 sierpnia 2012

    O historii marki, jej sukcesach i planach na przyszłość opowiada Michał Szaniecki, Marketing Manager, NIVEA Polska Sp. z o.o. Grupa Beiersdorf. Czytaj więcej »

  • O tym, dlaczego warto produkować wołowinę kulinarną QMP z Jerzym Wierzbickim, Prezesem Polskiego Zrzeszenia Producentów Bydła Mięsnego rozmawia Monika Dawiec. Czytaj więcej »

  • W grupie siła

    Piątek, 13 lipca 2012

    Z Piotrem Kondraciukiem, Dyrektorem Biura Promocji Żywności ARR o zasadach promocji polskich produktów, zarówno w kraju, jak i zagranicą, o wsparciu na jakie mogą liczyć partnerzy oraz o efektach dotychczasowych działań – rozmawia Tomasz Pańczyk, Redaktor Naczelny miesięcznika Hurt & Detal. Czytaj więcej »

  • Z pasją do gotowania

    Piątek, 13 lipca 2012

    O historii marki Knorr, o nowościach i planach na przyszłość oraz o roli kucharzy rozmawiamy z Małgorzatą Dziubałą, Dyrektor Kategorii Kulinarnych marek Knorr i Amino w Polsce i Krajach Bałtyckich. Czytaj więcej »

  • Z Janem Niezbędnym w Tatrach

    Piątek, 13 lipca 2012

    30 czerwca około 850 osób ruszyło w tatrzańskie szlaki z Janem Niezbędnym. O udziale w największej w historii akcji sprzątającej „Czyste Tatry 2012” i niezbędności Jana także podczas codziennych porządków opowiada Waldemar Kletkiewicz, Senior Brand Manager Jan Niezbędny. Czytaj więcej »

  • Nowe na rynku - Tyskie Klasyczne

    Wtorek, 19 czerwca 2012

    O nowym piwie na rynku, jego recepturze sprzed 400 lat i wsparciu sprzedaży z Tomaszem Kantonem, Kierownikiem ds. PR Marek, Kompania Piwowarska SA rozmawia Maja Święcka. Czytaj więcej »

  • Happy i kampanie społeczne

    Czwartek, 17 maja 2012

    O współpracy z PAH, wsparciu akcji Pajacyk i pierwszej w Polsce internetowej telewizji dla rodziców z Oliwią Madrak-Budzińską z Działu Marketingu ds. Rynku Polskiego TZMO SA rozmawia Monika Dawiec Czytaj więcej »

  • O smaku żurawiny

    Czwartek, 17 maja 2012

    O piwach smakowych, w tym o nowym, wyśmienitym żurawinowym opowiada Tomasz Kanton, Kierownik ds. PR marek w Kompanii Piwowarskiej Czytaj więcej »

  • Warto pamiętać o Żubrze

    Czwartek, 17 maja 2012

    O rozpoczęciu sezonu grillowego i o tym jak ważna w tym czasie jest obecność Żubra w sklepach rozmawiamy z Tomaszem Kantonem, Kierownikiem ds. PR marek w Kompanii Piwowarskiej Czytaj więcej »

  • Pozyskać zagranicznego klienta

    Czwartek, 17 maja 2012

    O imprezach targowych, o tym które z nich są najważniejsze oraz o tym, dlaczego warto nawiązać współpracę z firmą Maxpol opowiada Małgorzata Ryttel, Wiceprezes Zarządu Maxpol Sp. z o.o. Czytaj więcej »

  • 20 lat na rynku

    Czwartek, 17 maja 2012

    O rynku dań gotowych, nowych trendach oraz doskonałej jakości produktów opowiada Rafał Orski, Dyrektor Sprzedaży i Rozwoju Virtu Sp. z o.o. Czytaj więcej »

  • Produkty szyte na miarę

    Czwartek, 17 maja 2012

    O strategii OBPPC i korzyściach z nią związanych – z Sebastianem Wódką, Dyrektorem ds. Trade Marketingu Coca-Cola HBC Polska rozmawia Tomasz Pańczyk, Redaktor Naczelny miesięcznika Hurt & Detal Czytaj więcej »

  • Zielona Ochrona

    Poniedziałek, 16 kwietnia 2012

    O produktach z linii Zielona Ochrona i sposobach na natrętne muchy z Tomaszem Ogniewskim, Dyrektorem Produktu Detal Vaco rozmawia Monika Dawiec. Czytaj więcej »

  • Jesteśmy jedną wielką rodziną

    Poniedziałek, 16 kwietnia 2012

    O ponad stuletniej tradycji, nowoczesnych technologiach produkcji i rozwoju poszczególnych marek oraz indywidualnym podejściu do każdego pracownika opowiada Maciej Dąbrowiecki, Prezes Zarządu, Dyrektor Generalny Storck Sp. z o.o. Czytaj więcej »

  • AMBRA wchodzi w brandy

    Poniedziałek, 16 kwietnia 2012

    Wina, w tym musujące oraz wermuty – to z tymi produktami kojarzona była dotychczas firma AMBRA SA. Lider tych kategorii sięga jednak dalej, powiększa swój portfel produktów, zdobywając kolejny segment rynku alkoholi – brandy. O rozwoju segmentu brandy w portfolio firmy rozmawiamy z Robertem Ogórem, Prezesem Zarządu AMBRA SA. Czytaj więcej »

  • 85 lat doświadczeń

    Poniedziałek, 16 kwietnia 2012

    Rozmowa z Sophią Lenhart, International Sales Manager Hochland SE Czytaj więcej »

  • Jesteśmy tam, gdzie duże grono konsumentów

    Poniedziałek, 16 kwietnia 2012

    O rynku soków i nektarów w Polsce, korzyściach płynących z bycia sponsorem UEFA EURO 2012™, a także nowościach w rodzinie Cappy opowiada Paweł Lipień, Dyrektor ds. Rozwoju Kategorii Soków, Coca-Cola HBC Polska. Czytaj więcej »

  • Zamień sklep na wygodę i bezpieczne zyski

    Poniedziałek, 16 kwietnia 2012

    Pod takim hasłem Kolporter SA uruchamia projekt skierowany do właścicieli sklepów spożywczych. Spółka zaprasza ich do przystąpienia do swojej sieci Dobry Wybór i gwarantuje atrakcyjne warunki współpracy oraz stabilne źródło utrzymania. Posiadacze najlepszych lokalizacji mogą zarobić nawet 40 tysięcy złotych miesięcznie. Rozmowa z Mateuszem Wiśniewskim, wiceprezesem... Czytaj więcej »

  • Mercedes wśród franczyzy

    Poniedziałek, 16 kwietnia 2012

    Rozmowa z Leszkiem Baciem, Prezesem GK Bać-Pol. Czytaj więcej »

  • Lody od pokoleń

    Piątek, 16 marca 2012

    „Wierzę w siebie i w swój produkt” – mówi Zbigniew Grycan po 50 latach działalności w lodowej branży. Naszej Redakcji zdradza także tajemnicę wybornego smaku swoich lodów i z sentymentem wspomina swojego dziadka, rodziców i teścia, od których nauczył się „jak robić dobry produkt”. Czytaj więcej »

  • 20 lat minęło...

    Piątek, 16 marca 2012

    O ważnym jubileuszu, popularności diety śródziemnomorskiej i nowych produktach opowiada Tomasz Kandefer, Prezes Zarządu Italmex Warszawa Sp. z o.o. Czytaj więcej »

  • Warto przystąpić do Grupy Muszkieterów

    Poniedziałek, 20 lutego 2012

    O tym, dlaczego warto przystąpić do Grupy Muszkieterów oraz o najbliższych planach sieci rozmawiamy z Mirosławem Szawerdo, właścicielem Intermarché oraz stacji paliw w Myśliborzu. Czytaj więcej »

  • Z dobrymi perspektywami

    Poniedziałek, 20 lutego 2012

    O rozwoju sieci handlowej Żabka oraz Freshmarket na tle sytuacji gospodarczej rozmawiamy z Jackiem Roszykiem, Prezesem Żabka Polska. Czytaj więcej »

  • Horalky, czyli Góralki

    Poniedziałek, 20 lutego 2012

    Rastislav Čavojský, Prezes I.D.C. Polonia S.A. – opowiada o zmianach, nowościach, rynku słodyczy i planach na przyszłość. Czytaj więcej »

  • Kolporter planuje rozwój sieci

    Wtorek, 14 lutego 2012

    Rozmowa z Mateuszem Wiśniewskim, wiceprezesem Kolportera S.A., odpowiedzialnym za rozwój własnych sieci handlowych spółki. Czytaj więcej »

więcej artykułów