O 20 latach działalności firmy i preferencjach klienta na rynku rybnym opowiada Kazimierz Kustra, założyciel i Prezes SEKO SA. Czytaj więcej »
O 20 latach działalności firmy i preferencjach klienta na rynku rybnym opowiada Kazimierz Kustra, założyciel i Prezes SEKO SA. Czytaj więcej »
Produkty z oferty Ferrero cieszą się niesłabnącym zainteresowaniem wśród klientów, co jest kluczem do sukcesu? Czytaj więcej »
O historii Targów Poznańskich, trudnych czasach okupacji, drodze do upragnionej wolności oraz powstaniu własnej firmy opowiada Tadeusz Michalak – założyciel i Prezes Zarządu MAXPOL Sp. z o.o. Czytaj więcej »
O historii firmy, dbaniu o środowisko, certyfikatach oraz radach dla debiutujących przedsiębiorców opowiada Stanisław Gągała, Prezes Zarządu firmy Gold Drop. Czytaj więcej »
O alkoholach mocnych – wódce i whisky, gotowych drinkach, międzynarodowym sukcesie i recepturach niezmiennych od pokoleń opowiada Katarzyna Obuchowicz, Marketing Director w firmie Brown-Forman Polska w rozmowie z Tomaszem Pańczykiem, Redaktorem Naczelnym miesięcznika Hurt & Detal. Czytaj więcej »
O historii marki, jej sukcesach i planach na przyszłość opowiada Michał Szaniecki, Marketing Manager, NIVEA Polska Sp. z o.o. Grupa Beiersdorf. Czytaj więcej »
O tym, dlaczego warto produkować wołowinę kulinarną QMP z Jerzym Wierzbickim, Prezesem Polskiego Zrzeszenia Producentów Bydła Mięsnego rozmawia Monika Dawiec. Czytaj więcej »
Z Piotrem Kondraciukiem, Dyrektorem Biura Promocji Żywności ARR o zasadach promocji polskich produktów, zarówno w kraju, jak i zagranicą, o wsparciu na jakie mogą liczyć partnerzy oraz o efektach dotychczasowych działań – rozmawia Tomasz Pańczyk, Redaktor Naczelny miesięcznika Hurt & Detal. Czytaj więcej »
O historii marki Knorr, o nowościach i planach na przyszłość oraz o roli kucharzy rozmawiamy z Małgorzatą Dziubałą, Dyrektor Kategorii Kulinarnych marek Knorr i Amino w Polsce i Krajach Bałtyckich. Czytaj więcej »
30 czerwca około 850 osób ruszyło w tatrzańskie szlaki z Janem Niezbędnym. O udziale w największej w historii akcji sprzątającej „Czyste Tatry 2012” i niezbędności Jana także podczas codziennych porządków opowiada Waldemar Kletkiewicz, Senior Brand Manager Jan Niezbędny. Czytaj więcej »
O nowym piwie na rynku, jego recepturze sprzed 400 lat i wsparciu sprzedaży z Tomaszem Kantonem, Kierownikiem ds. PR Marek, Kompania Piwowarska SA rozmawia Maja Święcka. Czytaj więcej »
O współpracy z PAH, wsparciu akcji Pajacyk i pierwszej w Polsce internetowej telewizji dla rodziców z Oliwią Madrak-Budzińską z Działu Marketingu ds. Rynku Polskiego TZMO SA rozmawia Monika Dawiec Czytaj więcej »
O piwach smakowych, w tym o nowym, wyśmienitym żurawinowym opowiada Tomasz Kanton, Kierownik ds. PR marek w Kompanii Piwowarskiej Czytaj więcej »
O rozpoczęciu sezonu grillowego i o tym jak ważna w tym czasie jest obecność Żubra w sklepach rozmawiamy z Tomaszem Kantonem, Kierownikiem ds. PR marek w Kompanii Piwowarskiej Czytaj więcej »
O imprezach targowych, o tym które z nich są najważniejsze oraz o tym, dlaczego warto nawiązać współpracę z firmą Maxpol opowiada Małgorzata Ryttel, Wiceprezes Zarządu Maxpol Sp. z o.o. Czytaj więcej »
O rynku dań gotowych, nowych trendach oraz doskonałej jakości produktów opowiada Rafał Orski, Dyrektor Sprzedaży i Rozwoju Virtu Sp. z o.o. Czytaj więcej »
O strategii OBPPC i korzyściach z nią związanych – z Sebastianem Wódką, Dyrektorem ds. Trade Marketingu Coca-Cola HBC Polska rozmawia Tomasz Pańczyk, Redaktor Naczelny miesięcznika Hurt & Detal Czytaj więcej »
O produktach z linii Zielona Ochrona i sposobach na natrętne muchy z Tomaszem Ogniewskim, Dyrektorem Produktu Detal Vaco rozmawia Monika Dawiec. Czytaj więcej »
O ponad stuletniej tradycji, nowoczesnych technologiach produkcji i rozwoju poszczególnych marek oraz indywidualnym podejściu do każdego pracownika opowiada Maciej Dąbrowiecki, Prezes Zarządu, Dyrektor Generalny Storck Sp. z o.o. Czytaj więcej »
Wina, w tym musujące oraz wermuty – to z tymi produktami kojarzona była dotychczas firma AMBRA SA. Lider tych kategorii sięga jednak dalej, powiększa swój portfel produktów, zdobywając kolejny segment rynku alkoholi – brandy. O rozwoju segmentu brandy w portfolio firmy rozmawiamy z Robertem Ogórem, Prezesem Zarządu AMBRA SA. Czytaj więcej »
Rozmowa z Sophią Lenhart, International Sales Manager Hochland SE Czytaj więcej »
O rynku soków i nektarów w Polsce, korzyściach płynących z bycia sponsorem UEFA EURO 2012™, a także nowościach w rodzinie Cappy opowiada Paweł Lipień, Dyrektor ds. Rozwoju Kategorii Soków, Coca-Cola HBC Polska. Czytaj więcej »
Pod takim hasłem Kolporter SA uruchamia projekt skierowany do właścicieli sklepów spożywczych. Spółka zaprasza ich do przystąpienia do swojej sieci Dobry Wybór i gwarantuje atrakcyjne warunki współpracy oraz stabilne źródło utrzymania. Posiadacze najlepszych lokalizacji mogą zarobić nawet 40 tysięcy złotych miesięcznie. Rozmowa z Mateuszem Wiśniewskim, wiceprezesem... Czytaj więcej »
Rozmowa z Leszkiem Baciem, Prezesem GK Bać-Pol. Czytaj więcej »
„Wierzę w siebie i w swój produkt” – mówi Zbigniew Grycan po 50 latach działalności w lodowej branży. Naszej Redakcji zdradza także tajemnicę wybornego smaku swoich lodów i z sentymentem wspomina swojego dziadka, rodziców i teścia, od których nauczył się „jak robić dobry produkt”. Czytaj więcej »
O ważnym jubileuszu, popularności diety śródziemnomorskiej i nowych produktach opowiada Tomasz Kandefer, Prezes Zarządu Italmex Warszawa Sp. z o.o. Czytaj więcej »
O tym, dlaczego warto przystąpić do Grupy Muszkieterów oraz o najbliższych planach sieci rozmawiamy z Mirosławem Szawerdo, właścicielem Intermarché oraz stacji paliw w Myśliborzu. Czytaj więcej »
O rozwoju sieci handlowej Żabka oraz Freshmarket na tle sytuacji gospodarczej rozmawiamy z Jackiem Roszykiem, Prezesem Żabka Polska. Czytaj więcej »
Rastislav Čavojský, Prezes I.D.C. Polonia S.A. – opowiada o zmianach, nowościach, rynku słodyczy i planach na przyszłość. Czytaj więcej »
Rozmowa z Mateuszem Wiśniewskim, wiceprezesem Kolportera S.A., odpowiedzialnym za rozwój własnych sieci handlowych spółki. Czytaj więcej »
Rozmowa z Robertem Sasem, Dyrektorem Zarządzającym Mondelēz...
Marka E.Wedel udowadnia, że mimo trudnego otoczenia...
Marcin Jakubczak, National Sales Manager, Mattoni 1873...
Rozmowa z Kamilem Gębskim, Dyrektorem Marketingu Spirits w...
Aleksandra Bilska-Domańska, Brand Manager w firmie Unilever...
Grupa Eurocash w pierwszym kwartale 2025 r. wypracowała 6,9...
W I kw. 2025 r. stwierdzono 9,3 tys. przestępstw kradzieży w...
Naczelny Sąd Administracyjny wydał wyrok potwierdzający...
Na najbliższe miesiące planowane są kolejne otwarcia....
Internauci zdecydują, kto zagra przed legendami futbolu...
Ser topiony w plastrach 130 g o smaku BURGERA! SERTOP...
Jako czołowe marki w Polsce i liderzy w swoich kategoriach...
Marka lodów i hollywoodzki aktor ponownie łączą siły, by...
Klasyczny camembert od Valbon to kwintesencja smaku i stylu...
To odpowiedź na rosnące oczekiwania konsumentów, dotyczące...
To najnowsza propozycja firmy Zott, która łączy pełny smak...
Grand Caramel Popcorn to tegoroczna supernowość w linii...
NORDIS wprowadza nową serię lodów Balloon World, która...
Smak grilla zaczyna się od mięsa...
W social media i sprzedaż produktów w dyskontach Dino...
Globalna kampania „Dwa to więcej niż jeden” („Two is...
Rozpoczynają wiosenną promocję, której celem jest...
W dobie cyfrowego szumu i coraz szybszych decyzji zakupowych...